Βόλτα στη Γλυφάδα - Τρίτη & Πέμπτη 13 & 15 /05/2008


Την Τρίτη 13/05/2008 & την Πέμπτη 15/05/2008 πραγματοποιήσαμε βόλτα στη Γλυφάδα.

Η διαδρομή που ακολουθήσαμε ήταν από την Πειραιώς - Χαμοστέρνας πρός Συγγρού και μέσω της πεζογέφυρας στο τελείωμα της Συγγρού περάσαμε στην Μαρίνα που βρίσκετε πίσω από τo γήπεδο του Tae kvon do. Συνεχίσαμε μέσα απο τον παράδρομο της παραλιακής και από τα δρομάκια που μας οδήγησε ο πυροσβέστης. Η επιστροφή έγινε με τον ίδιο τρόπο.

Καλοσωρίζουμε το νέο μέλος της παρέας μας, τον Κώστα. Καλές βόλτες λοιπόν!

Σημείο εκκίνησης : Πειραιώς & Χαμοστέρνας - Ώρα : 18:20

Προσυγκέντρωση : Jumbo – Θηβών – Αιγάλεω - Ώρα : 18:00

Καιρός : 18-20 °C, Συννεφιασμένος

Απόσταση : 40 - 50 χλμ.

Διάρκεια : 2-3 ώρες

16 σχόλια:

Petros (RockaRolla) είπε...

Θα είμαι εκεί (ελπίζω να μην προκύψει κάτι άσχημο τελευταία στιγμή).
Δυο βολτούλες για να σφίξουν λίγο τα πράγματα, άντε πρέπει να ετοιμαζόμαστε για τον στόχο της παρέας (Κόρινθος ερχόμαστε....)

pirosvesis είπε...

Τη Πέμπτη θα έρθω εγώ,αύριο έχω υπηρεσία.Θα τα πούμε εκεί.

Unknown είπε...

Ωραία ιδέα και ωραία διαδρομή, θα έρθω.

Roussos Nick είπε...

Καλή & δυναμική βόλτα.

Άντε, την πέμπτη να επαναληφθεί . . .

Petros (RockaRolla) είπε...

Στους ίδιους ρυθμούς και την Πέμπτη (...προετοιμασία για τα δύσκολα της Κυριακής...)

Unknown είπε...

Να 'ρθώ;
Ζητώ την άδειά σας, γιατί στην πραγματικότητα πρόκειται για βάσανο.
Δεν έχω αλλάξει ακόμη πετάλια και οι τριγμοί ακούγονται όλο και περισσότερο.
Εάν προλάβω, θα πάω αύριο το μεσημέρι.

Unknown είπε...

Ισχύει για σήμερα; Αν δε στραβώσει κάτι στη δουλειά θα έρθω!

Roussos Nick είπε...

Φυσικά και Ισχύει !

Απλά ενημέρωσε μας σε ποιό από τα 2 σημεία θα σε δούμε. Πειραιώς & Χαμοστέρνας ή Jumbo–Θηβών–Αιγάλεω ?

Unknown είπε...

Χαϊδάρι μένω, θα έρθω στα Jumbo. Ένα Univega Terreno 400 έχω. Από ο,τι βλέπω θα σχολάσω κανονικά, οπότε σας προλαβαίνω.

Petros (RockaRolla) είπε...

Ρε σεις, αφήστε τριγμούς, πετάλια και δουλειές και καβαλήστε....
ΕΛΑΤΕ και πάμε βόλτα.
Τι ρωτάτε και ζητάτε άδεια?
Πόδια και ψυχή θέλει...μόνο
(και χρόνο, και άδεια από το αφεντικό / γυναίκα, και καλή διάθεση, και καλό καιρό, και καλή παρέα,.... )

Roussos Nick είπε...

Και πετάλια θέλει . . . .

Και παπούτσια . . . .

Και Λάστιχα θέλει . . .

Έχε χάρη που κάνουμε μποικοτάζ στην αγορά σήμερα και μένει το πορτοφόλι μου ακόμη γεμάτο . . . .

Unknown είπε...

Είμαστε σίγουροι πως είναι 30 χλμ? Εμένα μου βγαίνει 50...εκτός αν εννοείται μόνο το πήγαινε.

Μέχρι τώρα εγώ βόλτα μεγαλύτερη από 30 χλμ. δεν έχω κάνει. Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα :P

Roussos Nick είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Η αρχική ανάρτηση αφορούσε βόλτα στο Φάληρο 25-30χλμ. Η διαδρομή στην Γλυφάδα και επιστροφή είναι 40 - 50 χλμ.

Συγνώμη για την αναστάτωση.

Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά.

Επίσης, να είσα σίγουρος ότι η παρέα πάει πάντα μαζί και όταν κάποιος δεν αντέχει, επιστρέφουμε.

Μην το σκέφτεσε !

Unknown είπε...

OK...τα λέμε εκεί!

Unknown είπε...

Πολύ ωραία ήταν guys, χάρηκα ιδιαίτερα. Από αύριο και οι φωτογραφίες. Τα λέμε!

Petros (RockaRolla) είπε...

Ωραία ήταν, με το δικό μας ρυθμό και καλή στάση στη Γλυφάδα, δίπλα στη θάλασσα.
Η επιστροφή ήταν λιγάκι πιο γρήγορ (για να μην μας πάρει και η νύχτα).

Τώρα να δούμε κάτι για την Κυριακή το πρωί.

Visitors

Αναγνώστες